pengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengar

pengar låser in mig. håller mig fången. hånler. jag vill inte vara beroende av sådant man hatar.
fast ibland älskar. kanske inte för vad det är. utan för vad det ger. det man får.
tänkte ta en trip till stockholm. njuta lite. men det kostar att åka. kostar att bo. kostar att äta. det kostar att leva.
LEVA.
det är allt jag vill. jag väntar bara på den dagen då det kostar att andas.
jag har ingen att skylla på. men jag tycker inte om honom. eller henne.
hur kan man vilja ha något man inte vill ha?

Kommentarer
Postat av: johanna

vi åker till stockholm när vi har pengar. men innan dess ska vi leva lite. vänskap och kärlek kostar i allafall inte pengar (väldigt klyschigt sagt, kanske är därför min blogg heter just 'plattityd')

2011-06-02 @ 21:03:28
URL: http://plattityd.blogspot.com
Postat av: johanna

eller bara för att jag låtsas vara vis

2011-06-02 @ 21:04:21
Postat av: johanna

eller kanske för att jag ÄR vis

2011-06-02 @ 21:04:40
Postat av: Jonas

Ja, om nå'n kan hävda upphovsrätten på molekylen O2 kommer någon bli rik medan resten av världen sakta dör bort. Skulle man se'n lägga CO2 skatt på utandningsluften...

2011-09-04 @ 22:04:58
URL: http://metrobloggen.se/joeytruelove/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0