pirripirri

Vissa dagar går läsarstatistiken så överraskande hastigt uppåt. De dagarna undrar man om man har varit en alldeles särskilt god människa eller något i den stilen. Lite som om jag får belöning för att ha varit extra bra. Karma. Kanske. Jag har i och för sig faktiskt känt mig lite extra snäll just idag. Eller i alla fall nöjd och glad. Men det går ju inte sällan hand i hand. Hej ni alla i vart fall. Du oanonyme, du anonyme. Du min vän, du min ovän. Velkommen velkommen.

Det pirrar oskyldigt i min näpna mage. Nedräkningen har sedan länge börjat. Bara 4 kvar nu. hih. Tusen busiga filurer kittlar mig här inne. Jag vill mest fnissa hela tin'! Aldrig kommer jag växa ifrån den barnsligt förväntansfulla känslan som infinner sig den här tiden i maj månad. Varje år av mitt liv, tills döden skiljer oss åt.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0