val

Det värsta med att ha beslutssvårigheter är att det kan gå så långt att man tillslut varken bestämmer sig för det ena eller det andra. Man tar den lätta men dumma utvägen. Tänk så mycket man missar. Det är med sådana där beteenden man inte riktigt kan förstå sig på sig själv. Rädsla spelar nog ofta en stor roll i spelen där man frenetiskt försöker begripa vad man själv sysslar med. Den där rädslan är en slug filur. Jag har alltid varit den personen som har svårt att välja och bestämma sig. Och bekymret växer tyvärr med tiden. Det rör efter tag inte bara mig, och någon annan får lida. Det handlar inte längre om att som när jag var barn blott välja rätt glass i frysboxen.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, jag känner verkligen igen det du skriver om. Väldigt lätt att hamna i t.ex. när man har slutat gymnasiet, och har all världens valfrihet =)

2010-02-08 @ 08:44:19
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0