so I crawl back into your open arms


Jag förstår mig ibland inte på folk som får det att låta så negativt att vara mainstream. Det har liksom blivit mainstream att ogilla mainstream-stuff. Jag tänker, att det ofta finns en väldigt god anledning när något är mainstream eller kliché? Att så många tycker om det just för att det är så väldigt otroligt värt att tycka om. Självklart finns det ju undantag. Det finns de som undviker att gå sin egen väg bara för att man ska följa alla andra. Och jag älskar folk som vågar gå sin egen väg. (notera att jag är väldigt kliché som tycker just det. men det struntar jag i. för det är sant.) Men vad jag egentligen försöker säga är att det inte är fel att vara mainstream eller kliché. Så länge du gör som du själv vill.
Och med det uppklarat vill jag bara säga:
att kärlek är vad livet handlar om.
och det har egentligen inte mycket med någonting här att göra.
men det är en klyscha att älska kärlek.
och jag vet varför. om du visar mig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klart man älskar kärlek!

Men kan man vara kär i självaste älskvärdheten?

2010-02-28 @ 22:42:08
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0