frosseri

Så gjorde hon det igen. Jag är proppad. Full. På godis. Ungefär fem gånger mer än jag borde ätit, och lite till. Det är så märkligt att man aldrig lär sig, när man faktiskt vet. Man mår inte bra av "bara liiiite till". Och så ångrar man sig sekunderna efter katastrofen. Men ja, då var det ju för sent. Jag tycker inte frosseri är en dödssynd. nej. Men gosse vad man straffar sig själv i efterhand. Ibland lever jag för mycket som en best, och för lite med gott intellekt. Lite för mycket nu, och aldrig sen. Mänsklighetens impulser gör mig vild.
Ja, ni har förstått. Ångesten har fångat mig. Allt för en godispåse. Hör själv hur det låter. Jag är alldeles för trött. Jag hade trots allt en fin kväll.
SovGott.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du skriver typ alltid om sånt jag känner igen mig i. Bravo.



Usch, usch. Frosseriet kan stöka till lite ibland, alltså...

2010-02-13 @ 12:37:41
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0