kramar är et återkommande ämne här. men,

jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. JAG FÅR ALDRIG NOG AV KRAMAR. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. jag får aldrig nog av kramar. solsken och leenden.
kanske låter det fel. men kramar vid farväl är oftast de bästa. man måste krama extra hårt, så den räcker kvar tills nästa gång. där finns så mycket känsla. precis som hos kramar efter lång längtan. åh.
ibland vill jag krama saker, händelser och allt annat möjligt fint. bara för att jag kan tycka om det så mycket. just nu vill jag krama alla fina jag känner. och solen.

god kväll

Kommentarer
Postat av: Johanna

mental hug

2010-08-15 @ 21:36:39
URL: http://plattityd.blogspot.com
Postat av: cecilia

jag vill krama dig men kan inte, så cyber hug

2010-08-15 @ 23:05:26
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Njaej... jag håller inte med dig om att farvälkramar är bäst. Långa, varma, mysiga kramar när man har lugn och ro och ingen ska iväg någonstans, är bäst. Då kan man verkligen ge allt, slappna av och bara försvinna in i kramens värld =)

2010-08-16 @ 11:03:49
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0