stars shining bright above you. night breezes seem to whisper I love you

Jag har fått bara en kram idag. Men en bra kram.
Jättebra var den faktiskt. Trygg.
Fast jag hoppas på fler innan dagen är över. Jag behöver påfyllning.
Ibland går det dagar då jag inte har fått någon alls. Då känns det lite tomt och så ångrar jag att det inte var jag som gav bort en kram till någon istället.

Just nu är det solsken och Jamiroquai som gäller. Och lite Dream A Little Dream Of Me. Den är så söt. Ikväll blir det grill och filtmys. Kanske något annat busigt och spännande också. Det blir fantastiskt.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh =) kramlager är inte det lättaste! Jag känner igen problematiken. Nästa gång vi ses får du klart en hug.



Apropå Dream a Little Dream of Me:

http://www.youtube.com/watch?v=7ThRVUcmSa0



En najs version. Zooey Deschanel har så skön röst.

2010-05-02 @ 10:34:29
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Svar:

Ja, det är bra att man aldrig riktigt får nog med kramar. Även om kramlagret rätt snabbt blir tomt och hungrigt. (Det är därför jag ska bli rockstjärna, då får man kramar av alla)



Och ja, Zooey Deschanel är väääldigt väldigt söt! Henne skulle jag vilja krama mer än en gång! Har du sett henne i någon film förresten? Hon är grym skådis, har ascool stone face-och-monoton röst-stil. Bäst är hon såklart i Almost Famous (min bästa film).

2010-05-02 @ 20:34:30
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0