skulle plugga religion..

..men fastnade i att läsa om stjärntecken. Själv är jag oxe, och det förvånar hur mycket hos mig som faktiskt stämmer överens med hur jag väntas vara (om man nu tror på sånt här vill säga). Jag menar:
"Oxen är lugnets och långsamhetens tecken"
haha. Ja jag säger då det. KATCHING.
Och:
"En av dina svagheter är din stora matlust"
Håhåjaja. Där har vi det, alltså. Det kan bekräftas ännu mer. Vill man charma en oxe så ska man förstås bjuda på gott vin och god mat. "Då har man den på kroken direkt", stod det.
Det finns mycket som gör mig stolt över att vara oxe. Som till exempel det att denne ska vara trofast och lojal. En oxe bryter sällan sitt löfte. Inte illa. Jag får hoppas även det stämmer lika bra. Det var också rätt spännande att läsa om hurvida olika stjärntecken passar bra ihop eller inte. Men jag vågar inte lita på det för mycket. Då kan man ju bli galen. Jag låter framtiden visa om det stämmer.
Nu: tillbaka till verkligheten och religionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0