Yoga

Idag har jag varit på gympa! Och yoga! Det där med avslappning gillar jag bäst, hehe.
Jag önskar att livet var lite mer som yoga. Som en våg av avslappning genom kroppen, om jag ska citera instruktören. Men jag är nog rätt bra på det där med att slappna av ändå. Ganska långsam och kommer ofta alltid sent. Om det är bra eller dåligt däremot, kan man ju diskutera.

Och sen hamnade jag här. Skulle bara.
Hade väl tänk att spela lite fela, duscha och läsa lite innan drömmarnas land griper tag i mig. Men så fastnade jag vid kära spotify. Och så kan det gå..

Tänkte iallafall såhär på kvällskvisten bjuda på två fina bitar som vi tycker mycket om att sjunga. Pianot och jag. Fina melodier, fina harmonier, och ska sjungas med temperament. Ella Fitzgerald gör de strålande bra också (: Jag ger er:

Ella Fitzgerald – The Man I Love - Live (Berlin)
Ella Fitzgerald – Cry Me A River


Nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0