Thank god, it's friday

 

Min mamma säger att jag ser ut som en köttbulle.
Men det gör ingenting -för dom är så, mmm, goda

 

Vad har jag att säga? Nu är det fredag, och nu är det helg! mmmmmmmhja.
Är det det här som är livets mening? veckorna går, och man väntar ständigt på helg och vila. Kanske man borde sätta upp ett lite mer långsiktigt mål, mer än att se fram emot än bara fredag? Det ska jag ta mig en funderare på.
Veckorna går så ruskigt fort fram också! Sakta i backarna. Går tiden snabbare när man är gammal och grå? hm.

Just nu sitter jag här och peppar på jul. På julskivan wailas (hm. det vet jag inte alls, över huvud taget, hur det stavas egentligen. men vi kan låtsas.) på i äkta Aretha Franklin anda och jag ska snart avnjuta en hemmabakad lussebulle. Fint dä!
Idag blir den fabulösa dans dagen. Streetdance klockan fyra, och så hem för lite krubb, och sen tillbaka för modern dans. Mycket bra, mycket bra. Och sen drar jag vidare till Melinda och svänger mina lurviga där, om än mindre graciöst. Ännu bättre!

 

Gott folk, ha en fin fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tidigt ute med julfirandet? Det är ju en månad kvar till da'n före da'n före da'n före da'n före doppareda'n!

2009-11-20 @ 17:18:59
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0