hej.

ville bara säga att ibland när man har dåligt självförtroende så tänker man kanske lite för mycket på hur man har visat sitt första intryck för folk och litar själv på att det är så man är.
hjälp. vad ska han tro om mig nu? jag säger bara fel saker hela tiden!
lite så ungefär.
och tillslut tror man verkligen att det är så. att det där är jag och inte bättre än så.
men det man glömmer bort är att då man visar sitt absolut riktiga jag är ju faktiskt när man är sådär avslappnad med de man känner allra bäst. och den sidan av en själv är inte så dum egentligen.
tänk på det människor.

det där blev nog ganska flummigt. men men.
bäst jag går och sover istället. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0