dream a little dream of me




Jag drömde så konstigt igår. Så märkligt och slumpat. Jag drömde om personer jag aldrig någonsin tänker på, och om en skrynklig gubbe och läskiga händer. Det var ganska obehagligt. Men det konstigaste är att jag kommer ihåg allt så otroligt detaljerat, vilket jag aldrig någonsin gör annars. Och idag vid middagen visade det sig att jag hade varit så bra på att drömma så att jag verkligen trodde delar av det var sant. Jag var nämligen stensäker på att mamma och pappa skulle åka till Orsa imorgon, vilket de överhuvud taget inte ens har funderat på. Jag måste ha drömt det.

Idag tog jag mig en promenad till Willys och köpte en påse med lördagsgodis. Det var första gången på en hel evighet. Och det är ungefär vad jag har gjort idag. Nu ska jag nog kanske dricka a nice cup of tea. Men framför allt ska jag äta mitt godis och läsa en bok.

God Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0