konsten att kramas



Jag bara älskar att kramas. Den omtanke och det beskydd som kan finnas i en kram är ovärderligt.
Det värsta är de där små ynkliga kramarna man kan få ibland, som en diffus snudd. Nej, det ska kännas. Dock inte heller för hårt. Lite lagomt stabilt liksom. Precis som med handslag. Ja, du fattar.
Allra finast kan det bli om kramen är spontan. Vid ett oväntat tillfälle eller av en oväntad person. Då känns det äkta.
Jag tycker om att tänka tillbaka i min kramhistorik. Lista ut vem som senast kramade mig. Det är så mysigt att veta vems kram-skimmer man bär runt på liksom. Fast just nu kan jag faktiskt inte minnas vem det var sist. Det kanske var längesen.
Tror jag behöver påfyllning.

Kommentarer
Postat av: Sananina

ÅH VILKET FINT INLÄGG! Jag bara mååste skicka en internet-kram, som absolut INTE är en snuddis! KRRRRRRAAAAAAAAMMMMMMMM LINNÉA

2009-12-26 @ 19:51:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Fredrik

Scrollar igenom din blogg, och insåg att jag hade missat att kommentera det här inlägget.



Kramar är awesome och bäst =)

2010-01-20 @ 18:28:59
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0